Waar kan ik oproepen plaatsen om mensen te vinden?

Ik heb niet lang geleden iemand ontmoet in de trein richting Utrecht. Ik weet haar naam en ik mocht haar toevoegen op Facebook. Ik heb ontdekt dat ze echter een zeer veel voorkomende naam heeft, en ik heb haar tot dusver niet kunnen vinden.

Nu zit ik dus te zoeken naar manieren om haar te vinden. Weet iemand wellicht sites waar ik oproepjes kan plaatsen? Bij voorkeur uiteraard een website die vrij populair is.

Ik ben al langs geziengezocht.nl geweest en heb daar een oproepje achtergelaten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is ze ook wel op GV en herkend ze je foto :-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wel :) Zou natuurlijk wel tof zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien stel je daarom die vraag wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle beetjes helpen ;3

Antwoorden (5)

Kijk in de telefoon boek site!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op www.Wiezoekje.nl ik wens je veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Marktplaats staan heel veel van dat soort oproepen, onder Contacten en Berichten en dan Persoon Gezocht, zoiets. Aangezien daar veel oproepen staan neem ik aan dat ook veel mensen die oproepen lezen, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohja! Ik ga dat eens proberen dunkt mij :) Had daar nog niet aan gedacht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mij dunkt dat dunkt mij een beetje raar in die zin staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk ik was beter geweest ja, maar het is tegen de regels van GV om mensen op taalfauten te wijzen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dan zou ik zeggen dat het weizen is ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dunkt mij ook :-P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, ik weet ook wel dat het krom is :P Maar een béétje mens ziet uiteraard in dat dat geen serieus taalgebruik was ;-) Ach, semantiek, jongens!
Plaats een oproep in Spoor, het blad van de NS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens op www.zoekertjeskrant.nl